دانلود بازی shadow of war
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

 

 
35000 تومان
40000 تومان
30000 تومان


دانلود بازی shadow of war
نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد 1398
بازدید : 110
نویسنده : ehsankhani

عنوان Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition نسخه‌ی جدید و کامل بازی Middle-earth: Shadow of War است که در ششم شهريور ماه 97 برای پلتفرم PC منتشر شد.به‌طور طبیعی این عنوان بر روی استیم از محافظت دنوو استفاده می‌کرد که خب بعد گذشت تقریباً یازده روز از انتشار بازی، در نهایت گروه CODEX این عنوان را کرک کرد.لازم به ذکر است بازی Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition تمام بروزرسانی‌ها، بهینه‌سازها و بسته‌های الحاقی منتشر شده تاکنون را با خود به همراه دارد.
 



اکانت فروشیpc
نوشته شده در دو شنبه 13 اسفند 1397
بازدید : 337
نویسنده : ehsankhani

سلام خدمت شما عزیزان درگاه پرداخت گذاشته شد و میتونید هر اکانتی که دلتون خواست سفارش بدید اگه کمک یا راهنمایی خواستید در تلگرام با ما در ارتباط باشیدid telegram




xvpnدانلود فیلتر شکن
نوشته شده در دو شنبه 21 آبان 1397
بازدید : 826
نویسنده : ehsankhani

download mobile

download pc

رمزش//www.gameorgin.ir




بازدید : 821
نویسنده : ehsankhani

یکی از نکات بسیار مثبت دانلود بازی Forza Horizon 3 این است که بر خلاف شماره‌های گذشته، تنوع بی‌نظیری در بازی به لطف کشور استرالیا برای بازیکنان تدارک دیده شده است. زیبایی گوناگون استرالیا به نظر قرار است تماما در این قسمت وجود داشته باشد. غارهای هیجان‌انگیز و سواحل طلایی استرالیا، کویرهای خشک و بی‌آب و علف، جنگل‌های بسیار سرسبز و انبوه و حتی شهرهایی با آسمان خراش‌ها از جمله مناطقی هستند که تنوع فوق‌العاده بالایی را به بازی بخشیده اند.

کرک فیکس بازی Crackfix-CODEX اضافه شد

نتیجه تصویری برای ‪Forza Horizon 3 Ultimate Edition‬‏

تنوع ماشین‌ها در دانلود بازی Forza Horizon 3 حرفی برای گفتن نخواهد گذاشت




دانلود بازی کامپیوتر PUBG نسخه Steam Backup
نوشته شده در دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 1512
نویسنده : ehsankhani

نتیجه تصویری برای ‪pubg‬‏

 

 

بازی PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS یک بازی ایده بسیار جذاب است که طبق نظرات کاربران ساخته شده است! بطوریکه شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید. البته در نظر داشته باشید که در ابتدای بازی شما هیچ چیزی ندارید و باید سعی کنید تا مکان مهمات و چیزهای دیگر را پیدا کنید. در این بازی شما به صورت تیمی بازی خواهید کرد و دو تیم 8 نفره روبروی هم قرار هواهند گرفت تا در یک جزیره بسیار جالب اما ترسناک با یکدیگر به بازی بپردازند. فراموش نکنید که هوش و ذکاوت شما در استفاده صحیح از مهمات  می تواند شما را از این مهلکه نجات دهد.

سایر توضیحات: بازی PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS با استفاده از موتور Cry Engine 4 ساخته شده است و بسیاری از شما عناوین پیشینی را که توسط این موتور بازی سازی ساخته شده، بازی کرده اید. این موتور از جذابیت های خاصی برای بازی سازان برخوردار است بطوریکه می تواند آنها را در تحقق ایده هایشان به خوبی یاری کند. بازی PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS توسط شرکت PUBG برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آنلاین است و برای بازی باید اکانت Steam داشته باشید*




بازدید : 541
نویسنده : ehsankhani

نسخه کاملا آپدیت شده به همراه تمامی DLCهای دانلود بازی تیکن ۷ توسط VOKSI کرک شد. این کرک که بر اساس Update v1.14 می باشد، تمامی بسته های الحاقی و شخصیت ها را نیز شامل می شود. بازی Tekken 7 دارای چند ساعت بخش داستانی است که علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. همچنین این بخش شامل یک سری داستان‌های جانبی است که بازیکنان علاوه‌بر داستان اصلی می‌توانند آن‌ها را نیز انجام دهند. به عبارتی بازی علاوه‌بر ارائه داستان خاندان میشیما، دارای یک سری فصل بندی دیگر است که سایر شخصیت‌های دنیای بازی نظیر شخصیت کلودیو سرافینو و گروه جن گیرش را شامل می‌شود.

در واقع The Archers of Sirius نام گروهی از جن‌گیرها است که از زمان باستان تا به امروز قدرت‌های ماورایی را از دنیا پاک می‌کنند. گروهی فوق سری که در بین مردم و جامعه شناخته شده نیست. ولی طی داستان بازی، یک روز یکی از این جن‌گیرها به شخصیت میشیما زایباتسو نزدیک شده و از وی می‌خواهد به آن‌ها ملحق شود. ولی زایباتسو این درخواست را رد می‌کند. البته این کار به هیچ وجه فشار بر روی زایباتسو جهت پیوستن به جن‌گیرها را قطع نمی‌کند.

نتیجه تصویری برای تیکن7




بازدید : 764
نویسنده : ehsankhani

نتیجه تصویری برای اساسین اورجین

 

در دانلود بازی Assassins Creed Origins ما در نقش شخصیتی به نام بایک قرار خواهیم گرفت که آخرین عضو نیروی نظامی مصری به نام مِجی است. افرادی که در این نیرو خدمت می‌کنند، توسط فرعون‌ها انتخاب می‌شوند. آن‌ها وظیفه برقراری آرامش در میان ساکنین مصر را بر عهده دارند و هر بی‌عدالتی را مجازات می‌کنند. اگر بخواهیم بازه زمانی داستان بازی را مشخص کنیم، Origins ما را به ۳۰۰ سال قبل از میلاد خواهد برد. بایک یک فرد شجاع و نیرومند است که در بازی حدودا ۳۰ سال سن دارد و به نوعی قهرمان دنیای خود محسوب می‌شود اما ناگهان اتفاقاتی در این بین رخ می‌دهد! هنگامی که بازی را آغاز می‌کنیم و بایک هنوز یک مجی است، بطلمیوس سیزدهم فرعون و حکومت مصر را بر عهده دارد و زیاده‌خواهی او برای گسترش کشور و مناطق تحت سلطه‌اش دیگر برای همه آشکار شده است.




بازدید : 881
نویسنده : ehsankhani

نتیجه تصویری برای ‪Tom Clancy’s Rainbow Six Siege‬‏

 

 

| Tom Clancy’s Rainbow Six Siege | UPlay Backup  Uncracked |

| نسخه نهایی ۲۰۱۸ July با فرمت فشرده و حجم ۶۰٫۶ گیگابایت |

بازی کامپیوتر Tom Clancys Rainbow Six Siege یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . رینبو سیکس یکی از بازی های اول شخص تاکتیکال شوتر است که در آن پلیر کنترل تیمی از نیروهای ویژه و یا تروریست ها را برعهده دارد . برای اولین بار , پلیرها با سبک جدیدی در مبارزه درگیر خواهند شد . تیم ها دارای ملیت های مختلف ، قدرت پردازش ، توانایی و تجهیزات مختلفی هستند .

برای مشاهده لینک دانلود و توضیحات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




دانلود Open Beta بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC
نوشته شده در سه شنبه 10 مهر 1397
بازدید : 1026
نویسنده : ehsankhani

دانلود Open Beta بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC

بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC عنوانی است که در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص می‌باشد و توسط استودیوی بازی سازی Treyarch در حال توسعه می‌باشد و توسط کمپانی Activision نیز به انتشار خواهد رسید. بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و پلتفرم‌های مبدا بازی Xbox One, PlayStation 4, Microsoft Windows می‌باشند. هم اکنون می‌توانید نسخه Open Beta بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC به صورت رایگان را در ادامه مطلب دانلود کنید.




بازدید : 1137
نویسنده : ehsankhani

 

 

 

تصویر مرتبط

 

 

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege - Complete Edition یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و تیراندازی است که توسط شرکت Ubisoft Montreal توسعه یافته و به وسیله Ubisoft در فوریه 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. نسخه Complete Edition در واقع نسخه ای کامل به همراه تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی منتشر شده برای بازی Rainbow Six: Siege می باشد. این نسخه از بازی نوزدهمین بازی از سری بازی های Rainbow Six است. در این نسخه از بازی برای اولین بار، بازیکن می تواند در نوع جدیدی از یورش، یعنی sieges بکار گرفته شود. حالا دشمنان می توانند نیرو های خود را به مواضع مستحکم ببرند، تله های انفجاری درست کنند، محل های خود را دارای استحکامات کنند و سیستم های دفاعی درست کنند، تا از نفوذ تیم های Rainbow جلوگیری کنند. بازی فاقد بخش داستانی می باشد، شما باید به صورت آنلاین در تیم های دو یا پنج نفره در مقابل هم قرار بگیرید. در هنگام بازی شناخت نقشه‌های آن بسیار مهم و حیاتی است، شما باید تمام نقشه یعنی اتاق ها، دیوارها و راهرو ها را به خاطر بسپارید، زیرا بلافاصله بعد از ورود به بازی نقشه ای برای مشاهده وجود ندارد. سعی کنید با دوستان خود یک تیم هماهنگ را تشکیل دهید، تا در هنگام برخورد با دشمن به خوبی عمل کنید.




دانلود بازی Resident Evil 7 Biohazard – تمام نسخه ها
نوشته شده در دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 1066
نویسنده : ehsankhani

                 Ù†ØªÛŒØ¬Ù‡ تصویری برای ‪evil7‬‏

 

 

اتان وینترس در سال 2017 نامه ای دریافت می کند که در آن همسرش میا که سه سال است از او خبری نیست، از او خواهش می کند به خانه ای متروکه در لویزیانا برود و با او ملاقات کند . در ابتدا اتان که تا آن لحظه فکر می کرد همسرش کشته شده است، خوشحال می شود و در دم تصمیم می گیرد که به آن خانه برود و با همسرش ملاقات کند و متوجه شود که چه اتفاقی در این سه سال برای همسر عزیزش افتاده است و به چه دلیلی در این سه سال هیچ خبری از او نبوده است ، اما پس از رسیدن به محل متوجه شرایط عجیب این خانه می شود ، با این حال اتان که در این سه سال به دنبال همسر خود بوده است وارد خانه متروکه می شود ، این خانه شبیه به هیچ خانه دیگری که اتان در طول زندگی اش دیده است نمی باشد ، خانه به ظاهر متروک اما از داخل زنده می باشد ، پس از رورد اتان به دنبال یافتن شواهدی از همسرش می گردد ما به زودی متوجه اشتباه بزرگش می شود این خانه متعلق به خانواده بیکر می باشد ، این خانواده متشکل از گروهی از افراد شیطان صفت می باشد که به هیچ وجه به شما اجازه خروج از خانه شان را نمی دهند .




دانلود بازی کامپیوتر Vampyr – تمام نسخه ها
نوشته شده در دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 1100
نویسنده : ehsankhani

                                   

ستان بازی Vampyr در اوایل قرن 20 در کشور بریتانیا اتفاق می افتد , زمانی که جامعه انگلیس از آنفولانزا کشنده اسپانیایی رنج می برد و کوچه و خیابان های شهر لندن توسط این بیماری خشونت آمیز فلج شده بود . در این اوضای بد و هرج مرج خون آشام ها در کوچه و خیابان های آشفته و شبح زده شهر های بریتانیا پرسه می زدند و به راحتی طعمه های خود را شکار می کردند . در این بازی شما در نقش Jonathan E. Reid هستید که یک جراح و پزشک درجه بالای بریتانیایی است که درست در اوایل برگشت به خانه از خط مقدم توسط یک خون آشام تبدیل می شود . با کاوش در خیابان های لندن با اتمسفری تیره و خطرناک در قرن 20 با شخصیت های مختلف با ویژگی ها و هویت های منحصر به فرد آشنا شوید و ماموریت هایی که آنها به شما می دهد را پذیرفته و به پایان برسانید ولی فراموش نکنید که دیر یا زود به غذا احتیاج پیدا خواهید کرد و در وضعیت دشواری قرار خواهید گرفت که طعمه شما چه کسی باید باشد ؟بدون شک تمام کاراکتر های موجود در بازی قربانی بالقوه هوس خون آشامی شما هستند . با دقت کامل تمام قربانی های خود را تحت نظر داشته باشید و درباره ارتباط آن ها با شخصیت های دیگر مطالعه کنید و با به کار گیری استراتژی تغذیه خود شکار را دنبال کنید و مطمئن شوید که در یک خیابان تاریک تنها هستند … کسانی را که شکار می کنید دقت کنید و مراقب باشید زیرا آن ها دیگر برای همیشه خواهند رفت و مرگ آن ها به دنیای که شما را احاطه کرده تاثیر خواهد گذاشت . تغذیه کردن از خون انسان ها نه تنها شما را زنده نگه می دارد بلکه قدرت های جدیدی از خون آشامی را نیز باز می کند و به شما امکان می دهد از آن ها استفاده کنید .  




دانلود بکاپ بازی For Honor برای کامپیوتر
نوشته شده در سه شنبه 3 مهر 1397
بازدید : 896
نویسنده : ehsankhani

دانلود بازی For Honor برای کامپیوتر

دانلود بازی For Honor برای PC

این بازی پولی هست باید سی دی کی داشته باشید

چند وقتی هست که بازی‌های آنلاین و مالتی پلیر جای ویژه‌ای میان کاربران مختلف، به‌ویژه کاربران کنسول‌های بازی بازکرده‌اند. این بازی‌ها دیگر محدود به بخش داستانی و تک‌نفره نیستند و می‌توانند ساعت‌ها مخاطبانشان را درگیر خود کنند. در بین بازی‌های چندنفره آنلاین، جای عنوان اکشن و مبارزه‌ای خاصی با نام For Honor خالی بود.یوبی‌سافت سال گذشته با انتشار بازی The Division ساخت بازی‌های تماماً آنلاین را کلید زد و چه‌بسا این بازی با استقبال و فروش بسیار خوبی روبرو شد. حالا هم این شرکت با انتشار For Honor قصد دارد جایگاه ویژه‌ای در میان بازی‌های چندنفره آنلاین به دست آورد.

بازی For Honor توسط استودیو Ubisoft Montreal ساخته‌شده است. این استودیو در سال‌های گذشته عناوین زیادی همچون Watch Dogs، سری بازی‌های Assassins Creed و همچنین سری Far Cry را توسعه داده است.

اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که شمشیر و سپر در بازی‌های ویدیویی روح شما را تازه می‌کند، For Honor مخصوص شما ساخته‌شده است. For Honor یک اثر سوم شخص چندنفره است که روی مبارزات تیمی تمرکز دارد. مبارزات بازی شما را در دو گروه چهارنفره رو به روی‌هم قرار می دهد و با سلاح‌های سرد به مبارزه و جنگ با یکدیگر خواهید پرداخت. در این مبارزات شما دارای سه کلاس ویژه خواهید بود که هرکدامشان مهارت و تخصص خاصی در کشتن و مبارزه دارند. شما می‌توانید از بین سه کلاس Chosen، Warborn یا Legions یکی را انتخاب کرده و شروع به کشتن رقبا کنید. هرکدام از این کلاس‌ها از قبیله و کشورهای مختلفی هستند. به‌عنوان مثال Chosen ها از سامورایی‌های باهوشی هستند که با آموزش‌های ذهنی و جسمی‌شان، با در دست داشتن شمشیر کاتانا، تبحر ویژه ای در مبارزه‌های سرعتی و نفس‌گیر دارند. Warborn ها نیز همان وایکنگ ها هستند که با عضلات نیرومند خود، با استفاده از تبرهای سرسنگین به جنگ دشمنان می‌روند. Legions ها نیز شوالیه‌های آموزش دیده‌ای هستند که با شمشیرها و زره‌های خود، مبارزات خونینی را شروع می‌کنند.




دانلود نسخه کامل PES 2019 با لینک مستقیم برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 1015
نویسنده : ehsankhani

سرانجام نسخه نهایی عنوان مورد انتظار دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2019 برای پلتفرم کامپیوتر در شبکه استیم منتشر شد.

کونامی به طرفداران این بازی محبوب ورزشی قول داده است که در نسخه جدید PES تعداد لایسنسها را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این لایسنس ها شامل لایسنس کامل برخی لیگها و همچنین استادیومهای جدید با طراحی و کیفیت فوق العاده بالا می باشد. (برای اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل این لایسنسها کلیک کنید)

اما قطعا یکی از نقاط بسیار نا امید کننده نسخه 2019 ، از دست دادن لایسنس لیگ قهرمانان ، لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا توسط کونامی می باشد که لایسنس این سه رقابت به عنوان FIFA 19 منتقل شده است !

در این نسخه لیگهایی همچون لیگ‌های آرژانتین و سوییس و اسکاتلند پرتغال و روسیه به صورت لایسنس شده در بازی حضور خواهند داشت، و جزئیاتی مانند جام بین‌المللی قهرمانان که قبل از شروع فصل شروع می‌شود در بازی وجود دارد و سیستم مذاکره و مدیریت بودجه بهبود داده شده‌ است.

بر روی کاور عادی بازی عکس فیلیپه کوتینیو هافبک هجومی بارسلونا وجود دارد و روی کاور نسخه مخصوص عکس دیوید بکام اسطوره دنیای فوتبال قرار گرفته است.

      

گیم پلی نسخه امسال با تغییراتی فوق العاده مواجه شده است که یکی از ان ها ویژگی لحظات جادویی یا Magic Moments می باشد.در این ویژگی 11 توانایی جدید بازیکنان معرفی می شود که به خاص کردن آنان کمک میکند ، شامل : چرخش جدید ، پاس دادن بدون نگاه کردن ، کنترل کردن خاص توپ ، سبک های جدید شوت زنی که مجموع این ویژگی ها به 39 عدد در بازی می رسد.توانایی های فردی بازیکنان به سطح جدیدی می رسد که باعث تنوع بیشتر بازی می شود.

بهبود انیمیشن های دریبلینگ ، مکانیزم جدید شوت زنی ، سیستم جدید خستگی بازیکنان ، تعویض سریع با یک دکمه حین بیرون رفتن توپ از بازی ، بهبود سیستم واکنش دروازبانان و بهبود سیستم تماس تمام بدن از سایر لحظات جادویی PES 2019 به شما می آیند. 

همچنین ویژگی کنترل توپ با تمام بدن که سال گذشته معرفی شد نیز بهبودهایی داشته است.




دانلود بازی Tomb Raider برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 1088
نویسنده : ehsankhani

دانلود بازی Tomb Raider برای کامپیوتر نسخه ی Game of the Year Edition

نتیجه تصویری برای ‫دانلود بازی tomb raider‬‎

این نسخه از فرانچایز محبوب Tomb Raider به دليل نوآوری‌های جدید و جذاب زيادي كه در سبك خود داشت است، تبدیل به اثری مورد انتظار شد و پس از انتشارش نشان داد كه هنوز می‌توان به اين فرانچايز اميدوار بود. همچنين افراد زيادي که با شخصيت لاراكرافت، خاطراتي به ياد ماندني داشتند، با این عنوان توانستند بخش عظيمي از اين خاطرات را زنده كنند. بدون شک اعضای Crystal Dynamics کارشان را به خوبی انجام دادند و اثر فوق‌العاده‌ای را خلق کردند.

داستان بازی از جايي روايت می‌شود كه نشان می‌دهد پدر لارا باستان شناس مشهوری بوده است و لارا می‌خواهد راه پدر را ادامه دهد ، بنابراين به همراه دوست خود راهي سفري دريايي می‌شود ولي طي سانحه ای آن‌ها در بين راه در جزیره‌ی مرموزی گرفتار می‌شوند. بعد از اين اتفاق لارا متوجه می‌شود كه دوستانش در جايي ديگر از جزيره هستند. او مجبور است که برای پیدا کردن آن‌ها تلاش زیادی کند اما اين جزيره نيمه تاريك، انتظار لارا را برای رویارویی با حوادث می‌کشد.

گيم پلي بازي داراي محيطي جهان باز است كه حسي جذاب را براي اين بازي ماجراجويي، به ارمغان مياورد. لارا هیچ‌گونه مهارت ورزشي يا مبارزه اي ندارد اما گويي در اين جزيره بهتر از هر فرد ديگری با حوادث روبرو می شود و چالش پيش رویش را پشت سر می‌گذارد. در نقشه‌ی بازی نقاطي به نام كمپ وجود دارد كه از طريق آن‌ها می‌توانید به هر جاي اين جزيره Fast Travel كنيد. همچنين می‌توانید اسلحه خود را به‌روزرسانی كنيد.

كي ديگر از ویژگی‌ها و نقاط قوت اين بازي وجود Skill هايي است كه در طول بازي توسط Salvage ها جمع‌آوری كرديد .اين Skill ها به سه دسته مختلف تقسيم می‌شوند كه هر كدام ويژگي خاصي دارند که براي به دست آوردن Salvage ها می‌توانید به شكار حيوانات برويد و xp هم در كنار آن به دست آوردید. شما می‌توانید به مسير يابي ادامه دهيد چون لارا از قابليتي به نام Survival Vision يا همان غريزه خود استفاده می‌کند. شما نبايد نگران باس های اين بازي باشيد چون به غير از یکی از آن‌ها بقيه در حد يك QTE ساده هستند.

گرافيك بازي Tomb Raider با موتور انحصاري استفاده شده در آن حرف‌های زيادي براي گفتن دارد و جلوه‌های زیبایی را به رخ می‌کشد. جزئيات و نورپردازي بسيار عالي كار شده است و در کنار شخصيت پردازي عالي این اثر، می‌توانید به صورت كامل با شخصيت هاي بازي و مخصوصاً لارا همزاد پنداري كنيد.
در مورد موسيقي بازي بايد گفت شما موسيقي در طول مراحل نمی‌شنوید و تنهاي صدا جانواران اطرافتان به گوش ميرسد مانند پرندگان و موش‌ها يا صداي اب و درياي دور جزيره زيرا در اين بازي همه چيز به موسيقي طبيعت برمی‌گردد.
در آخر اين بازي شما را حيرت زده خواهد كرد و مدت‌ها با آن سرگرم خواهيد بود.

 




دانلود بازی Battlefield V برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 1546
نویسنده : ehsankhani

 

ارایه نقد و بررسی کامل بازی Battlefield V

دانلود بازی کامپیوتر Battlefield V

+ سیستم مربوط اظافه شد

دانلود بازی Battlefield V برای PC

Battlefield V عنوان یک بازی اکشن برای کامپیوتر میباشد که بدست استودیو DICE طراحی و با استفاده از موتور قدرتمند frostbite ساخته شده است. بازی Battlefield V چندی پیش به صورت رسمی در یکی از گزارش های EA رونمایی شد. بخش اندکی از این بازی محبوب در اختیار گیمر ها به صورت ظاهری قرار گرفته است که همین مورد سبب شده تا گیمر ها پیش از موعد انتشار بازی لحظه شماری آنرا آغاز کنند زیرا یک غوغایی در عرصه بازی های اکشن در این گیم رخ داده است. جهت بدست آوردن اطلاعات تکمیلی بازی بتلفیلد وی با سافت پی سی همراه باشید.

Battlefield V مسیر قبلی خود را که چند بخشی بودن بازی بود را ادامه داده است. اما با قدرت بسیار بالاتر و همراه با بخش های جدید. داستان بازی در جنگ جهانی دوم آغاز میشود زمانی که اکثر کشور های مطرح دنیا درگیری های سیاسی و نظامی شدیدی با یکدیگر دارند و شما در نقش یک سرباز وفادار به کشور خود باید ایفای نقش کنید و ماموریت هایی که در بازی Battlefield V برای شما در نظر گرفته شده است را به صورت سری یا عامیانه به پایان برسانید و اهدافی که از قبل تعیین شده است را از میان بردارید و حتی برای جاسوسی وارد بخش های خطرناک شوید.

با دانلود بازی Battlefield V شما میتوانید شاهد بهبود بخش داستانی بازی باشید. بخشی که طرز حرفه ای و با برنامه ریزی های پیاپی توسط Electronic Arts طراحی شده است. در این بخش از این بازی کامپیوتر شما حس عمیق تری را در مراحل خواهید داشت زیرا نحو اجرای ماموریت ها به نحوی طراحی شده است که برای کسب پیروزی باید تمام المان و آیتم های اطراف را در نظر داشته باشید. در غیر این صورت دشمنان هستند که با استفاده از سلاح های خود به فکر نابود سازی شما خواهند بود.

 




دانلود بازی Far Cry 5 برای کامپیوتر + ریپک FitGirl و CorePack
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 1479
نویسنده : ehsankhani
 

کرک نهایی دانلود بازی Far Cry 5 بسیار زودتر از حد انتظار توسط گروه CPY منتشر شد. گروه CPY این بازی را تنها پس از گذشت حدود ۲۰روز به طور کامل کرک و منتشر نمود. نسخه CPY بر اساس Gold Edition بازی Far Cry 5 می باشد و تمامی بسته های الحاقی و آپدیت ها تا ۱۵م آپریل ۲۰۱۸ را شامل می شود. نسخه های فشرده FitGirl و CorePack نیز درنظر گرفته خواهند شد. هم چنین طبق قولی که داده ایم، پک انتقال دیتای فول آنلاک وبسایت دانلودها به نسخه CPY نیز قرار می گیرد. برای مشاهده ی توضیحات کوتاهی از بازی و دانلود با لینک مستقیم رایگان، برای اولین بار می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Far Cry 5 PC-CPY

نسخه فشرده جدید کورپک CorePack April 18th 2018 با حجم شروع از ۱۷٫۳GB اضافه شد

دانلود-بازی-فارکرای-5

 

داستان دانلود بازی Far Cry 5 شما را در نقش نایب‌رییس کلانتر در شهری قرار می‌دهد که انگار از مابقی دنیا جدا شده و تنها، توسط گروه پست‌فطرت و وحشی «پروژه‌ای در دروازه‌ی بهشت» (The Project at Eden’s Gate)، کنترل می‌شود. شهری که در آن نشان و جایگاه کلانتر هیچ ارزشی ندارد و بازیکن باید با اراده و تلاش خودش و بهره بردن از کمک‌های مردم هوپ کانتی، دوباره امنیت و عدالت را به تمامی نقاط آن بازگرداند. ماجرا، درباره‌ی مردی با نام جوزف سید است که از شهر ناکجاآبادی از ایالت جورجیا به این‌جا آمده و تا پیش از یک معجزه، زندگی‌اش هیچ معنا و هدفی نداشته است. او ادعا می‌کند که به خاطر آن معجزه، با خدا صحبت کرده و خدا از او خواسته که تا پیش از به پایان رسیدن دنیا و برپایی رستاخیز، تا جای ممکن روح انسان‌های بیشتر و بیشتری را نجات دهد.

با این حال، جوزف که «پدر» خطابش می‌کنند، به جای انتخاب کردن راهی صلح‌جویانه و آرامش‌بخش برای دعوت مردم، قصد انجام صحیح این کار با وحشیانه‌ترین روش‌های ممکن را دارد. شخصی که توسط مردان و زنانی که آن‌ها را پیام‌رسان‌هایش خطاب می‌کند و صد البته ارتشی از متعصبان پشتیبانی شده و به این سادگی‌ها شکست نمی‌خورد. خود جوزف، می‌گوید برخلاف انتخاب‌شدگان قبلی، خداوند به هیچ‌کس اجازه نخواهد داد که او را از جایگاهش پایین بکشد و به همین سبب، در نهایت آرامش و قدرت در حال راهنمایی کردن اجباری مردمان شهر و آماده کردن آن‌ها برای نابودی نهایی است. نتیجه‌ی کارهای او هم چیزی به جز ایجاد شدن ده‌ها جسد و جاری شدن یک دریا خون نیست؛ به همین دلیل هم هر چه زودتر، باید جلوی این مرد را گرفت و او را به زانو درآورد.




دانلود نسخه کامل PES 2018 با لینک مستقیم برای PC
نوشته شده در دو شنبه 26 شهريور 1397
بازدید : 936
نویسنده : ehsankhani

سرانجام نسخه نهایی عنوان مورد انتظار دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای پلتفرم کامپیوتر در شبکه استیم منتشر شد. و 9 روز پس از انتشار توسط CPY کرک گردید.

کونامی به طرفداران این بازی محبوب ورزشی قول داده است که در نسخه جدید PES امکانات و قابلیت‌های جدیدتر، شیوه‌های مختلف برای بازی فوتبال و طراحی یک گیم‌پلی بی‌نظیر را شاهد باشند. کونامی در نظر دارد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی PES 2018 را بر خلاف سال گذشته عاری از هرگونه نقص و کمبودی بسازد و در اختیار دارندگان این پلتفرم قرار بدهد.


 




fifa 19 dimo
نوشته شده در دو شنبه 26 شهريور 1397
بازدید : 873
نویسنده : ehsankhani

نتیجه تصویری برای ‪fifa 19‬‏

سیستم جدید زدن ضربات دروازه:

تصور کنید که در حال بازی کردن فیفا با یکی از دوستان‌تان روی یک کنسول هستید و می‌خواهید یک ضربه دروازه بزنید. در این حالت، وقتی از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده کنید، اگر بخواهید توپ را به مدافع نزدیک دروازه‌بان پاس بدهید، دوست‌تان متوجه تغییرات دوربین خواهد شد و می‌فهمد که شما قصد پاس دادن به کدام بازیکن را دارید و می‌تواند بازیکن مهاجم خودش را به وی نزدیک و کار را برای شما سخت کند. ولی در دانلود بازی فیفا ۱۹، اگر شما جهت خاصی را انتخاب کنید، دیگر دوربین به آن سمت تغییر نمی‌کند و همیشه ثابت خواهد بود. در نتیجه دوست‌تان هم متوجه هدف پاس شما نخواهد شد. البته این ویژگی، آنطور که باید و شاید در بازی‌های آنلاین یا برای افرادی که از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده نمی‌کنند، به‌دردبخور نیست.

  

 




صفحه قبل 1 2 صفحه بعد