دانلود نسخه کامل PES 2019 با لینک مستقیم برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

 

 
35000 تومان
40000 تومان
30000 تومان


دانلود نسخه کامل PES 2019 با لینک مستقیم برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 1017
نویسنده : ehsankhani

سرانجام نسخه نهایی عنوان مورد انتظار دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2019 برای پلتفرم کامپیوتر در شبکه استیم منتشر شد.

کونامی به طرفداران این بازی محبوب ورزشی قول داده است که در نسخه جدید PES تعداد لایسنسها را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این لایسنس ها شامل لایسنس کامل برخی لیگها و همچنین استادیومهای جدید با طراحی و کیفیت فوق العاده بالا می باشد. (برای اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل این لایسنسها کلیک کنید)

اما قطعا یکی از نقاط بسیار نا امید کننده نسخه 2019 ، از دست دادن لایسنس لیگ قهرمانان ، لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا توسط کونامی می باشد که لایسنس این سه رقابت به عنوان FIFA 19 منتقل شده است !

در این نسخه لیگهایی همچون لیگ‌های آرژانتین و سوییس و اسکاتلند پرتغال و روسیه به صورت لایسنس شده در بازی حضور خواهند داشت، و جزئیاتی مانند جام بین‌المللی قهرمانان که قبل از شروع فصل شروع می‌شود در بازی وجود دارد و سیستم مذاکره و مدیریت بودجه بهبود داده شده‌ است.

بر روی کاور عادی بازی عکس فیلیپه کوتینیو هافبک هجومی بارسلونا وجود دارد و روی کاور نسخه مخصوص عکس دیوید بکام اسطوره دنیای فوتبال قرار گرفته است.

      

گیم پلی نسخه امسال با تغییراتی فوق العاده مواجه شده است که یکی از ان ها ویژگی لحظات جادویی یا Magic Moments می باشد.در این ویژگی 11 توانایی جدید بازیکنان معرفی می شود که به خاص کردن آنان کمک میکند ، شامل : چرخش جدید ، پاس دادن بدون نگاه کردن ، کنترل کردن خاص توپ ، سبک های جدید شوت زنی که مجموع این ویژگی ها به 39 عدد در بازی می رسد.توانایی های فردی بازیکنان به سطح جدیدی می رسد که باعث تنوع بیشتر بازی می شود.

بهبود انیمیشن های دریبلینگ ، مکانیزم جدید شوت زنی ، سیستم جدید خستگی بازیکنان ، تعویض سریع با یک دکمه حین بیرون رفتن توپ از بازی ، بهبود سیستم واکنش دروازبانان و بهبود سیستم تماس تمام بدن از سایر لحظات جادویی PES 2019 به شما می آیند. 

همچنین ویژگی کنترل توپ با تمام بدن که سال گذشته معرفی شد نیز بهبودهایی داشته است.




دانلود بازی Tomb Raider برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 1091
نویسنده : ehsankhani

دانلود بازی Tomb Raider برای کامپیوتر نسخه ی Game of the Year Edition

نتیجه تصویری برای ‫دانلود بازی tomb raider‬‎

این نسخه از فرانچایز محبوب Tomb Raider به دليل نوآوری‌های جدید و جذاب زيادي كه در سبك خود داشت است، تبدیل به اثری مورد انتظار شد و پس از انتشارش نشان داد كه هنوز می‌توان به اين فرانچايز اميدوار بود. همچنين افراد زيادي که با شخصيت لاراكرافت، خاطراتي به ياد ماندني داشتند، با این عنوان توانستند بخش عظيمي از اين خاطرات را زنده كنند. بدون شک اعضای Crystal Dynamics کارشان را به خوبی انجام دادند و اثر فوق‌العاده‌ای را خلق کردند.

داستان بازی از جايي روايت می‌شود كه نشان می‌دهد پدر لارا باستان شناس مشهوری بوده است و لارا می‌خواهد راه پدر را ادامه دهد ، بنابراين به همراه دوست خود راهي سفري دريايي می‌شود ولي طي سانحه ای آن‌ها در بين راه در جزیره‌ی مرموزی گرفتار می‌شوند. بعد از اين اتفاق لارا متوجه می‌شود كه دوستانش در جايي ديگر از جزيره هستند. او مجبور است که برای پیدا کردن آن‌ها تلاش زیادی کند اما اين جزيره نيمه تاريك، انتظار لارا را برای رویارویی با حوادث می‌کشد.

گيم پلي بازي داراي محيطي جهان باز است كه حسي جذاب را براي اين بازي ماجراجويي، به ارمغان مياورد. لارا هیچ‌گونه مهارت ورزشي يا مبارزه اي ندارد اما گويي در اين جزيره بهتر از هر فرد ديگری با حوادث روبرو می شود و چالش پيش رویش را پشت سر می‌گذارد. در نقشه‌ی بازی نقاطي به نام كمپ وجود دارد كه از طريق آن‌ها می‌توانید به هر جاي اين جزيره Fast Travel كنيد. همچنين می‌توانید اسلحه خود را به‌روزرسانی كنيد.

كي ديگر از ویژگی‌ها و نقاط قوت اين بازي وجود Skill هايي است كه در طول بازي توسط Salvage ها جمع‌آوری كرديد .اين Skill ها به سه دسته مختلف تقسيم می‌شوند كه هر كدام ويژگي خاصي دارند که براي به دست آوردن Salvage ها می‌توانید به شكار حيوانات برويد و xp هم در كنار آن به دست آوردید. شما می‌توانید به مسير يابي ادامه دهيد چون لارا از قابليتي به نام Survival Vision يا همان غريزه خود استفاده می‌کند. شما نبايد نگران باس های اين بازي باشيد چون به غير از یکی از آن‌ها بقيه در حد يك QTE ساده هستند.

گرافيك بازي Tomb Raider با موتور انحصاري استفاده شده در آن حرف‌های زيادي براي گفتن دارد و جلوه‌های زیبایی را به رخ می‌کشد. جزئيات و نورپردازي بسيار عالي كار شده است و در کنار شخصيت پردازي عالي این اثر، می‌توانید به صورت كامل با شخصيت هاي بازي و مخصوصاً لارا همزاد پنداري كنيد.
در مورد موسيقي بازي بايد گفت شما موسيقي در طول مراحل نمی‌شنوید و تنهاي صدا جانواران اطرافتان به گوش ميرسد مانند پرندگان و موش‌ها يا صداي اب و درياي دور جزيره زيرا در اين بازي همه چيز به موسيقي طبيعت برمی‌گردد.
در آخر اين بازي شما را حيرت زده خواهد كرد و مدت‌ها با آن سرگرم خواهيد بود.

 




دانلود بازی Battlefield V برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 1547
نویسنده : ehsankhani

 

ارایه نقد و بررسی کامل بازی Battlefield V

دانلود بازی کامپیوتر Battlefield V

+ سیستم مربوط اظافه شد

دانلود بازی Battlefield V برای PC

Battlefield V عنوان یک بازی اکشن برای کامپیوتر میباشد که بدست استودیو DICE طراحی و با استفاده از موتور قدرتمند frostbite ساخته شده است. بازی Battlefield V چندی پیش به صورت رسمی در یکی از گزارش های EA رونمایی شد. بخش اندکی از این بازی محبوب در اختیار گیمر ها به صورت ظاهری قرار گرفته است که همین مورد سبب شده تا گیمر ها پیش از موعد انتشار بازی لحظه شماری آنرا آغاز کنند زیرا یک غوغایی در عرصه بازی های اکشن در این گیم رخ داده است. جهت بدست آوردن اطلاعات تکمیلی بازی بتلفیلد وی با سافت پی سی همراه باشید.

Battlefield V مسیر قبلی خود را که چند بخشی بودن بازی بود را ادامه داده است. اما با قدرت بسیار بالاتر و همراه با بخش های جدید. داستان بازی در جنگ جهانی دوم آغاز میشود زمانی که اکثر کشور های مطرح دنیا درگیری های سیاسی و نظامی شدیدی با یکدیگر دارند و شما در نقش یک سرباز وفادار به کشور خود باید ایفای نقش کنید و ماموریت هایی که در بازی Battlefield V برای شما در نظر گرفته شده است را به صورت سری یا عامیانه به پایان برسانید و اهدافی که از قبل تعیین شده است را از میان بردارید و حتی برای جاسوسی وارد بخش های خطرناک شوید.

با دانلود بازی Battlefield V شما میتوانید شاهد بهبود بخش داستانی بازی باشید. بخشی که طرز حرفه ای و با برنامه ریزی های پیاپی توسط Electronic Arts طراحی شده است. در این بخش از این بازی کامپیوتر شما حس عمیق تری را در مراحل خواهید داشت زیرا نحو اجرای ماموریت ها به نحوی طراحی شده است که برای کسب پیروزی باید تمام المان و آیتم های اطراف را در نظر داشته باشید. در غیر این صورت دشمنان هستند که با استفاده از سلاح های خود به فکر نابود سازی شما خواهند بود.

 




دانلود بازی Far Cry 5 برای کامپیوتر + ریپک FitGirl و CorePack
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 1482
نویسنده : ehsankhani
 

کرک نهایی دانلود بازی Far Cry 5 بسیار زودتر از حد انتظار توسط گروه CPY منتشر شد. گروه CPY این بازی را تنها پس از گذشت حدود ۲۰روز به طور کامل کرک و منتشر نمود. نسخه CPY بر اساس Gold Edition بازی Far Cry 5 می باشد و تمامی بسته های الحاقی و آپدیت ها تا ۱۵م آپریل ۲۰۱۸ را شامل می شود. نسخه های فشرده FitGirl و CorePack نیز درنظر گرفته خواهند شد. هم چنین طبق قولی که داده ایم، پک انتقال دیتای فول آنلاک وبسایت دانلودها به نسخه CPY نیز قرار می گیرد. برای مشاهده ی توضیحات کوتاهی از بازی و دانلود با لینک مستقیم رایگان، برای اولین بار می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Far Cry 5 PC-CPY

نسخه فشرده جدید کورپک CorePack April 18th 2018 با حجم شروع از ۱۷٫۳GB اضافه شد

دانلود-بازی-فارکرای-5

 

داستان دانلود بازی Far Cry 5 شما را در نقش نایب‌رییس کلانتر در شهری قرار می‌دهد که انگار از مابقی دنیا جدا شده و تنها، توسط گروه پست‌فطرت و وحشی «پروژه‌ای در دروازه‌ی بهشت» (The Project at Eden’s Gate)، کنترل می‌شود. شهری که در آن نشان و جایگاه کلانتر هیچ ارزشی ندارد و بازیکن باید با اراده و تلاش خودش و بهره بردن از کمک‌های مردم هوپ کانتی، دوباره امنیت و عدالت را به تمامی نقاط آن بازگرداند. ماجرا، درباره‌ی مردی با نام جوزف سید است که از شهر ناکجاآبادی از ایالت جورجیا به این‌جا آمده و تا پیش از یک معجزه، زندگی‌اش هیچ معنا و هدفی نداشته است. او ادعا می‌کند که به خاطر آن معجزه، با خدا صحبت کرده و خدا از او خواسته که تا پیش از به پایان رسیدن دنیا و برپایی رستاخیز، تا جای ممکن روح انسان‌های بیشتر و بیشتری را نجات دهد.

با این حال، جوزف که «پدر» خطابش می‌کنند، به جای انتخاب کردن راهی صلح‌جویانه و آرامش‌بخش برای دعوت مردم، قصد انجام صحیح این کار با وحشیانه‌ترین روش‌های ممکن را دارد. شخصی که توسط مردان و زنانی که آن‌ها را پیام‌رسان‌هایش خطاب می‌کند و صد البته ارتشی از متعصبان پشتیبانی شده و به این سادگی‌ها شکست نمی‌خورد. خود جوزف، می‌گوید برخلاف انتخاب‌شدگان قبلی، خداوند به هیچ‌کس اجازه نخواهد داد که او را از جایگاهش پایین بکشد و به همین سبب، در نهایت آرامش و قدرت در حال راهنمایی کردن اجباری مردمان شهر و آماده کردن آن‌ها برای نابودی نهایی است. نتیجه‌ی کارهای او هم چیزی به جز ایجاد شدن ده‌ها جسد و جاری شدن یک دریا خون نیست؛ به همین دلیل هم هر چه زودتر، باید جلوی این مرد را گرفت و او را به زانو درآورد.




دانلود نسخه کامل PES 2018 با لینک مستقیم برای PC
نوشته شده در دو شنبه 26 شهريور 1397
بازدید : 938
نویسنده : ehsankhani

سرانجام نسخه نهایی عنوان مورد انتظار دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای پلتفرم کامپیوتر در شبکه استیم منتشر شد. و 9 روز پس از انتشار توسط CPY کرک گردید.

کونامی به طرفداران این بازی محبوب ورزشی قول داده است که در نسخه جدید PES امکانات و قابلیت‌های جدیدتر، شیوه‌های مختلف برای بازی فوتبال و طراحی یک گیم‌پلی بی‌نظیر را شاهد باشند. کونامی در نظر دارد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی PES 2018 را بر خلاف سال گذشته عاری از هرگونه نقص و کمبودی بسازد و در اختیار دارندگان این پلتفرم قرار بدهد.


 




fifa 19 dimo
نوشته شده در دو شنبه 26 شهريور 1397
بازدید : 876
نویسنده : ehsankhani

نتیجه تصویری برای ‪fifa 19‬‏

سیستم جدید زدن ضربات دروازه:

تصور کنید که در حال بازی کردن فیفا با یکی از دوستان‌تان روی یک کنسول هستید و می‌خواهید یک ضربه دروازه بزنید. در این حالت، وقتی از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده کنید، اگر بخواهید توپ را به مدافع نزدیک دروازه‌بان پاس بدهید، دوست‌تان متوجه تغییرات دوربین خواهد شد و می‌فهمد که شما قصد پاس دادن به کدام بازیکن را دارید و می‌تواند بازیکن مهاجم خودش را به وی نزدیک و کار را برای شما سخت کند. ولی در دانلود بازی فیفا ۱۹، اگر شما جهت خاصی را انتخاب کنید، دیگر دوربین به آن سمت تغییر نمی‌کند و همیشه ثابت خواهد بود. در نتیجه دوست‌تان هم متوجه هدف پاس شما نخواهد شد. البته این ویژگی، آنطور که باید و شاید در بازی‌های آنلاین یا برای افرادی که از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده نمی‌کنند، به‌دردبخور نیست.